De klant centraal

Wie zijn wij en wat kunnen we voor u doen?

APOS Administratie & Belastingadvies is een ervaren en professioneel kantoor en bewust kleinschalig van opzet. Zo heeft u altijd een vast aanspreekpunt dat uw organisatie door en door leert kennen. We bouwen samen met de klant aan een prettige relatie en we houden de lijnen direct en kort. Zo kunnen we snel en flexibel reageren als de klant ons nodig heeft. Een ondernemer werkt nu eenmaal niet van negen tot vijf, dus wij ook niet.

Onze werkmethoden zijn gericht op het adequaat voeren van de volledige boekhouding of administratie voor kleine en middelgrote profit ondernemingen en kleine non-profit organisaties (stichtingen). Ook administratieve begeleiding of controle op uw boekhouding en administratie, kunt u aan ons toevertrouwen. Uw loonadministratie is bij ons eveneens in goede handen, net als de diverse belastingaangiftes zoals inkomstenbelasting (winst), omzetbelasting, loonheffing- en vennootschapsbelasting. Uiteraard staan we u ook op deze gebieden bij met fiscale adviezen waar u wat aan hebt. Zo stemmen wij dienst- en serviceverlening naadloos af op uw wensen.

Ons streven is om het voor ondernemers eenvoudig en goedkoop te houden terwijl ze de arbeidsintensieve administratie uit handen geven, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van het bedrijf. Dit vertaalt zich in een grote betrokkenheid en aandacht voor de klant, waarbij voortdurend gezocht wordt naar de beste oplossing tegen een eerlijke en redelijke vergoeding.

Wat kunt u verwachten?

  • Altijd een vast aanspreekpunt.
  • De zekerheid dat de 'teller' niet direct gaat lopen als u een vraag stelt.
  • Ook buiten kantoortijden zijn afspraken mogelijk.